Monday, August 29, 2011

Hawken Drive越南餐

大家係UQ返學時間既Lunch通常會食D咩呢?
係UQ未水浸之前,我個人就鍾意食Pizza Cafe同Bookshop Cafe啦。
但係水浸之後,Bookshop Cafe就無左,
Pizza Cafe就越黎越貴喎。(其實係其他野都越黎越貴。)
平均都要十幾蚊一餐,對於我地依D學生仔黎講都真係幾沉重既負擔!
更何況日日都食炸野同麵包,唔覺得熱氣都會厭啦!

今次我地UQHKSA就介紹一間經濟又實惠既越南餐啦!
唔知大家知唔知學校附近有一個小小食野既地方呢?
佢距離412巴士站大概15分鐘腳程,可以搭412/428,一個站就到嫁啦!
個度叫Hawken Drive,個度有好多唔同既食肆。
有中、日、越、泰、意各種餐廳,價錢有平有中等。

咁我地今次介紹既越南餐廳既位置係超級市場對面。
依一間越南餐由我大一就食到依家, 係一間好樸素家庭既餐廳。
咁多年黎,我每一次幫襯都剩係見到老闆娘同老闆係度返工。
佢地既型式係碟頭飯既型式,平均一個餐都係8蚊咋!
依家係成個Brisbane真係無咩地方可以8蚊一個飯。
佢地最受歡迎既餐係炸雞翼飯同煎豬排飯。
而我個人就比較喜愛食煎既野,無論豬、牛、雞、魚、羊我全部都鍾意!
平時係堂與堂之間有空檔又或落左堂既朋友,不妨去試一試,
希望可以令到大家係食飯時間多一個選擇啦!=]

Maggie



豬排沙律



煎魚排飯



煎羊排飯


價錢: $8-$10
味道: 7
氣氛: 2
地點: 9
(10分為滿分)

No comments:

Post a Comment

Show us some support & please comment below :)