Wednesday, August 31, 2011

EDAMAME@ Hawken Drive

香港人普遍都比較鍾意日本既野。
無論係衣著、髮型、口味都會以日式為主,
日本既野都成為大多數香港年輕人既潮流指標。
係食野既方面,大部分人亦都會偏愛食日本菜,
因為日本菜味道清淡得黎又類型比較多,而且又同中菜既味道一樣多變化。
唔會好似西餐咁得牛排同薯條,意大利餐既意粉同薄餅咁單調。
而係Brisbane既日本菜大多數都係日本人開既,
所以我地好容易就可以食到正宗日本家居式便當喇!

今次我地UQHKSA介紹比大家既係位於Hawken Drive既日本菜EDAMAME。
佢係位於好幾間餐廳之間,郵局對面,而唔係係正超級市場旁邊。
大部分既日本餐廳都會有拉麵、鐵板燒、天婦羅等基本便當。
今次我地介紹既日本餐廳有除上述幾種之外,仲有其他唔同類型既餐點,
例如:居酒屋小食、大福、鐵板式炒麵、茶漬飯、甚至乎大阪燒!!
依D餐點並唔係度度都有得食嫁,仲要正宗既日本人整添!
返到香港都唔係咁容易食得到啦!
就算係香港搵到類似咁既類型餐廳,用料同價錢都一定唔同!
依家每一個餐都係15至20蚊左右,縱使依家澳元匯率咁高,
對換返港紙都係大概160蚊左右。160蚊邊有咁新鮮又咁特別既日本餐呀!
同埋前派有報紙報導,香港好多日本餐既食物都超出衛生指標。
澳洲既衛生管理又十分嚴格,而依間餐廳有衛生局頒發衛生証明書,
確保食物既衛生同品質有一定既水準。咁大家就可以食得開心又安心啦!
而EDAMAME有咩好食呢?對完全未試既朋友,我本人提議可以試試佢既套餐。
套餐會有味增湯、沙律、燒墨魚丸、白飯同一種肉既主菜,方便又簡單!
而想食得清淡D既就可以考慮佢地既茶漬飯。
同湯飯有些少相似,少油得黎又唔會完全無味!
想試D特別D既就可以試下鐵板式炒麵,感覺係日式既炒公仔麵,
我本人試過,味道都唔錯嫁!
大家有機會去Hawken Drive既話,都可以考慮下嫁,係我地UQHKSA既誠意推介!!!

Maggie



店舖門面


Tempura Salmon Sauce Ramen


Pan Fried Beef Noodles
Teriyaki Chicken Set
Teriyaki Chicken Rice


價錢: $15-$25
味道: 8
氣氛: 5
地點: 9
(10分為滿分)

No comments:

Post a Comment

Show us some support & please comment below :)